Reklamacje i obsługa trudnego klienta
23.08.2021
Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Pyskowicach serdecznie zaprasza na dwudniowe warsztaty z REKLAMACJI I OBSŁUGI TRUDNEGO KLIENTA.
Cel szkolenia: podniesienie umiejętności uczestników szkolenia w zakresie właściwej reakcji za negatywne emocje klientów, ze szczególnym uwzględnieniem profesjonalnej rozmowy nastawionej na właściwe rozwiązanie problemu bez utraty klienta.
Cena: 990 zł/os.
Szkolenia zakończone wydaniem Zaświadczenia o ukończeniu kursu
(druk zgodny z załącznikiem nr 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dn. 11 stycznia 2012r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. Nr 227 poz. 186).
Ze względu na możliwe dopasowanie programu do indywidualnych potrzeb, zainteresowane osoby prosimy o kontakt.
Szczegółowe informacje oraz zapisy:
Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Pyskowicach,
ul. Powstańców Śl. 7;
tel: 32 233 31 59 / 697 818 702;
e-mail: pyskowice@zdz.katowice.pl